Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
A Way Out Kaç GB? Sistem Gereksinimleri Nedir?
Riot Games, merakla beklenen Valorant konsol sürümlerinde gyro aim desteğinin olmayacağını açıkladı. PlayStation 5 ve Xbox Series X/S için bu yıl içinde çıkacak olan Valorant, gyro aim teknolojisini kullanmayarak tüm oyuncular için eşit bir deneyim sunmayı hedefliyor.
İçindekiler
ToggleGyro aim, özellikle PlayStation 5 ve Nintendo Switch gibi konsollarda kullanılan bir nişan alma yöntemidir. Kontrolcünün hareket sensörlerini kullanarak daha hassas ve hızlı nişan alma imkanı sunar. Bu özellik, özellikle hızlı reflekslerin ve hassas nişan almanın kritik olduğu Valorant gibi oyunlarda önemli bir avantaj sağlayabilir. Ancak, Xbox kontrolcülerinin bu özelliği desteklememesi, oyunun iki platform arasında dengesiz bir deneyim sunmasına neden olabilir.
Valorant’ın ürün yönetimi lideri Coleman Palm, Twitter üzerinden gelen bir soruya yanıt vererek konsol sürümlerinde gyro aim desteği olmayacağını doğruladı. Palm, gyro aim’in harika bir teknoloji olduğunu ve gelecekte daha fazla denemek istediğini belirtse de Xbox kontrolcülerinin doğal olarak bu özelliği desteklemediğine dikkat çekti.
Bazı oyuncular, gyro aim’in fare benzeri hassas nişan almayı sağladığını ve geliştiriciler tarafından göz ardı edildiğini savunsa da Palm bunun bilinçli bir karar olduğunu vurguladı. Eğer Valorant gyro aim’i “oynamanın en iyi yolu” olarak tanıtsaydı, PlayStation 5 kullanıcılarını Xbox oyuncularına karşı avantajlı hale getirecekti. Valorant ekibi ise böyle bir ayrım yapmak istemiyor.
Gyro aim desteğine karşı olmadıklarını belirten Palm, şu an için her iki platformdaki oyuncuları destekleyecek standart kontrol sistemlerine odaklandıklarını söyledi. Riot Games içinde gyro aim konusunda heyecanlı olan ekip üyeleri olsa da Valorant’ın ilk etapta tüm oyunculara hitap eden bir kontrol deneyimi sunması hedefleniyor.
Valorant’ın PlayStation 5 ve Xbox Series X/S sürümleri için heyecan dorukta. Oyuncular şimdiden 14 Haziran’da başlayacak olan kapalı beta testine kayıt olmaya başladı. Valorant konsollara gelirken, gyro aim desteği olmasa da tüm oyuncular için rekabetçi ve adil bir deneyim vadediyor.
Valorant’ın konsol sürümlerinde gyro aim desteğinin olmaması oyuncular arasında tartışmalara yol açtı. Bazıları bunun doğru bir karar olduğunu ve herkesin eşit şartlarda oynaması gerektiğini savunurken, diğerleri gyro aim’in Valorant gibi rekabetçi bir oyunda fark yaratacağını düşünüyor. Tartışmalar sürerken Valorant ekibi, tüm oyuncuları memnun edecek bir yol bulmaya çalışıyor.
Yorum Yaz