Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Runway, Video Oluşturma Modellerini API Aracılığıyla Kullanıma Sunuyor
EA’nın büyük Battlefield serisi yeniden doğuyor. Yapımcı Vince Zampella, yeni Battlefield oyununun modern bir ortamda geçeceğini doğruladı ve ilk konsept çizimlerini paylaştı. Bu haber, serinin hayranlarına gelecek için heyecan verici ipuçları sunuyor.
İçindekiler
ToggleZampella, yeni Battlefield oyununun serinin temel değerlerine döneceğini vurguladı. Battlefield 3 ve 4 dönemindeki modern ortama geri dönüş, oyuncular için nostaljik bir deneyim sunacak. Zampella, “Battlefield’ın özüne dönmemiz ve bunu mükemmel bir şekilde yapmamız gerekiyor” diyerek serinin geleceğine dair ipuçları verdi.
Battlefield 2042’de denenen 128 oyunculu büyük haritalar, oyuncular tarafından pek sevilmemişti. Yeni Battlefield oyunu, daha yoğun ve iyi tasarlanmış 64 oyunculu haritalarla geri dönüyor. Zampella, “Güzel, yoğun ve gerçekten iyi tasarlanmış oyun alanları istiyorum” diyerek bu konudaki kararlılığını dile getirdi.
Battlefield 2042’de yer alan ve oyuncular tarafından eleştirilen Uzmanlar sistemi, yeni oyunda yer almayacak. Bunun yerine, serinin özündeki sınıf sistemine geri dönülecek. Bu değişiklik, oyuncuların uzun süredir beklediği bir adım olacak.
Yeni Battlefield oyunu, DICE, Motive, Ripple Effect ve Criterion olmak üzere dört ayrı stüdyonun ortak çalışmasıyla geliştirilecek. EA CEO’su Andrew Wilson, projeyi “EA tarihindeki en iddialı projelerden biri” olarak nitelendirdi. Bu ölçekteki bir iş birliği, oyunun ne kadar büyük olacağına dair ipuçları veriyor.
Zampella, yeni Battlefield oyununun sadece çekirdek oyuncu kitlesine hitap etmekle kalmayıp, aynı zamanda evreni genişleterek daha fazla oyuncuyu çekmeyi hedeflediğini belirtti. Farklı deneyimler arayan oyuncuların Battlefield evreninden ayrılmadan istediklerini bulabilmeleri amaçlanıyor.
Yeni Battlefield oyununun geliştirme sürecinde toplulukla iletişim kurmak, EA için büyük önem taşıyor. Zampella, önümüzdeki yıl oyuncuların güvenini geri kazanmak ve onları tekrar yanlarına çekmek için bir topluluk programı başlatacaklarını açıkladı. Bu adım, serinin geleceği için kritik bir role sahip olacak.
Yorum Yaz