Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Ark Survival Ascended’a Yeni Bir Dinozor Katılıyor!
Ünlü oyun yapımcısı Hideo Kojima’nın yönetmen ve oyuncu Jordan Peele ile birlikte üzerinde çalıştığı yeni korku oyunu OD hakkında yeni detaylar ortaya çıktı. Geçtiğimiz yıl The Game Awards etkinliğinde duyurulan OD, Unreal Engine 5 ile geliştirilecek ve Xbox tarafından yayınlanacak. Şu ana kadar OD hakkında yalnızca kısa bir fragman ve bazı söylentiler duymuştuk, ancak sızan yeni bilgiler oyunun nasıl oynayabileceğine dair ipuçları veriyor.
İçindekiler
ToggleGüvenilir bir kaynak olduğu bilinen DuskGolem tarafından paylaşılan sızıntıya göre, OD deneysel bir oynanış sunacak. Oyuncular, oyun içinde ilerlemek için multimedya unsurlarını kullanmak zorunda kalacak. Uzun sinematikler, aktif ve pasif olmak üzere iki tür oynanışa yol açacak. İlk oynanış türünde, oyuncular karakterleri kullanırken, izlerken ve yönlendirirken web sayfaları gibi diğer kaynaklardan elde edilen bilgileri kullanacaklar.
DuskGolem’in açıklamalarına göre, OD’nin ikinci oynanış öğesi, oyuncuya yönelik birinci şahıs bölümleri içeriyor. Bu bölümler, geleneksel bir korku oyunu gibi oynansa da benzer şekilde gizemli bulmaca işlevine sahip olacak ve ilk bölümdeki gibi sinematiklere yer verilmeyecek. Özetle, oyuncular normal bir hayatta kalma korku oyunundaki gibi karakterleri kontrol ederken, bazı bölümlerde ise birden fazla karakterin kontrolünü ele alabilecekler.
Kojima, daha önce yaptığı açıklamada OD’nin Boktai: The Sun is in Your Hand kadar “farklı” olduğunu söylemişti. Game Boy Advance için çıkan Boktai, kartuşun üzerindeki bir ışık sensörünü kullanıyordu ve oyuncuların oyun içindeki vampirlerle savaşmadan önce bu sensörü şarj etmeleri gerekiyordu. Kojima’nın OD için de benzer şekilde yenilikçi bir yaklaşım benimsemesi, yaratıcının farklı denemelerini seven oyuncular için heyecan verici bir haber.
OD’nin çıkış tarihi henüz açıklanmadı ancak oyunun Unreal Engine 5 ile geliştiriliyor olması, muhtemelen yeni nesil konsollar ve PC için çıkacağına işaret ediyor. Kojima Productions ve Xbox tarafından önümüzdeki aylarda OD hakkında daha fazla detay paylaşılması bekleniyor. Kojima’nın benzersiz anlatımı ve yenilikçi yaklaşımıyla şekillenecek OD, korku oyunu severlerin yakından takip etmesi gereken bir yapım olacak gibi görünüyor.
Yorum Yaz