Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
MrBeast ve Amazon’a Cinsel Taciz ve Kötü Muamele Davası
Bungie’nin merakla beklenen oyunu Marathon hakkında önemli bir duyurunun yapılması 2025 yılına kadar beklemek zorunda kalacak. Forbes yazarı Paul Tassi’nin aktardığı bilgilere göre, Bungie oyunu ile ilgili büyük bir tanıtım veya açıklama yapmayı 2025 baharına kadar planlamıyor. Oyuncular, bu süre zarfında oyuna dair yalnızca küçük güncellemeler veya ön bilgilere ulaşabilir.
İçindekiler
ToggleMarathon, şu anda 2025 yılında piyasaya sürülmesi beklenen bir oyun olarak planlanıyor ve oyun fiyatının 40 dolar civarında olması öngörülüyor. Başlangıçta oyunun ücretsiz olabileceği konuşulsa da, son dönemde yaşanan gelişmeler ve diğer oyunların fiyatlandırma stratejilerinin etkisiyle Bungie, premium bir fiyat modeli benimsemeye karar verdi. Oyun, bu fiyatlandırmanın yanı sıra bir savaş bileti sistemi ve kozmetik dükkan aracılığıyla mikro ödeme seçenekleri sunacak.
Bungie’de Marathon üzerinde yapılan değişiklikler, Joe Ziegler’in oyun direktörü olarak atanmasıyla başladı. Chris Barrett’in yerine geçen Ziegler, oyunun kahraman sistemine geçiş sürecini yönetti. Ancak, bu süreçte oyunun sanatsal tarzında herhangi bir değişiklik yapılmadı ve orijinal planlara sadık kalındı.
Oyun, Apex Legends benzeri bir kahraman sistemi sunacak. Oyuncular, her biri farklı yeteneklere sahip karakterleri kontrol edebilecek ve oyun sırasında buldukları ekipmanları ve silahları kişiselleştirebilecekler. Bu kahraman sistemi, oyuncuların stratejik düşünme yeteneklerini geliştirirken, oyun deneyimine çeşitlilik katmayı amaçlıyor. Oynanış tarzı, rekabetçi ve hızlı tempolu olacak şekilde tasarlanmış.
Bungie, Destiny 2’de yaşanan sorunlar nedeniyle son dönemde Sony ile zor bir süreç yaşıyor. Oyun dünyasında Destiny 2’nin başarısızlığı, Sony’nin Bungie’ye olan güvenini sarstı ve bu durum, şirket içi işten çıkarmalar ve yeniden yapılandırma adımlarını beraberinde getirdi. Marathon, Bungie için bir dönüm noktası olarak görülüyor ve Sony’nin yeni birinci parti oyunu olarak büyük bir baskı altında. Concord’un başarısızlığı sonrası, Marathon’un piyasadaki performansı hem Bungie’nin hem de Sony’nin geleceği için kritik bir öneme sahip.
Yorum Yaz