Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Apple’ın Yeni Hedefi En İnce ve Hafif iPhone’u Tasarlamak
Build A Rocket Boy’un geliştirdiği yeni yaratıcı platform Everywhere, oyunculara kendi 3D oyunlarını kodlama yapmadan oluşturma fırsatı sunuyor. Bu heyecan verici araç, kullanıcıların önceden yapılmış varlıkları kullanarak oyun dünyaları inşa etmelerine ve bu dünyaları diğer oyuncularla paylaşmalarına olanak tanıyor. Everywhere, yarış oyunlarından platform oyunlarına kadar geniş bir yelpazede oyun türleri oluşturulmasını mümkün kılıyor.
İçindekiler
ToggleEverywhere’in kodlama gerektirmeyen oyun yaratma araçlarının kapalı beta sürümü 18 Haziran’da başlıyor. Bu beta sürecinde, oyuncular oyun dünyalarını inşa etmek için “Stamps” adı verilen önceden hazırlanmış öğeleri kullanabilecekler. Bu öğeler, dönen ölümcül lazer tekerleklerinden dekoratif 3D modellere kadar çeşitlilik gösterebiliyor. Oyuncular bu öğeleri yerleştirip, konumlandırıp ve dönüştürerek oyun dünyalarını bir kolaj gibi oluşturabilecekler.
Everywhere, eski Grand Theft Auto yapımcısı Leslie Menzies‘in kurduğu Build A Rocket Boy stüdyosu tarafından geliştiriliyor. Bu durum, projeye belirli bir güvenilirlik kazandırsa da, bazı şüpheler de mevcut. Fortnite ve Roblox gibi büyük oyuncu kitlelerine sahip oyunların yaratıcı araçlarının başarılı olmasının aksine, Everywhere henüz geniş bir kitleye hitap edip etmeyeceği konusunda belirsizlik taşıyor.
Everywhere’in yaratıcı araçları beklenenden daha teknik ve bu durum, kullanıcılara daha fazla esneklik sağlayarak daha çeşitli oyunlar yaratma imkanı sunuyor. Kullanıcılar, oyun dünyalarını ve düşman NPC’leri bir araya getirirken geniş bir araç setinden faydalanabilecekler. Beta sürecinde bu araçların nasıl çalıştığını gösteren 15 dakikalık bir video da mevcut.
Everywhere’in amacı, kullanıcıların kendi orijinal fikirlerini hayata geçirebilmeleri. Bu platform, kodlama bilgisi olmadan yaratıcı oyunlar yapma fırsatı sunarak, daha geniş bir kitleye hitap etmeyi hedefliyor. Platformun başarısı, kullanıcıların ne kadar yenilikçi ve çekici içerikler oluşturabileceğine bağlı olacak.
Everywhere’in kapalı beta sürecine katılmak isteyen kullanıcılar, platformun resmi sitesinden kayıt olabiliyor. Beta sürecinde elde edilecek geri bildirimler, platformun geliştirilmesinde önemli bir rol oynayacak.
Yorum Yaz