- Ana Sayfa /
- Bilim
Yeni Çimento Isıyı Elektriğe Çeviriyor: Binalar Kendi Enerjisini Üretebilir
Bilim insanları, sadece binaları sağlamlaştırmakla kalmayıp aynı zamanda elektrik üretebilen ve depolayabilen yeni bir çimento türü geliştirdi.-
Hüseyin Barış İNAG
- Yayınlanma: 11:52 - 26 Eylül 2025 26 Eylül 2025 - 11:52
- 262 kez okundu
Bilim insanları, sadece binaları sağlamlaştırmakla kalmayıp aynı zamanda elektrik üretebilen ve depolayabilen yeni bir çimento türü geliştirdi. Çin'deki Güneydoğu Üniversitesi'nden Profesör Zhou Yang liderliğindeki bir ekip tarafından geliştirilen bu malzeme, geleceğin akıllı şehirlerindeki altyapılar için önemli bir adım olabilir. Araştırmacılar, bu yeni malzemeyi geliştirirken bitki gövdelerinin katmanlı yapısından ilham aldı.
İlginizi Çekebilir
Yapay zeka, Reddit verilerinde Ozempic ve benzeri ilaçların gözden kaçan yan etkilerini tespit etti
Blue Origin’in New Glenn roketi test sırasında patladı: Enkaz için halka uyarı yapıldı
NASA, Ay’da kalıcı insan yaşamı için yol haritasını açıkladı
Dinozorlar yok oldu ama bazı hayvanlar nasıl hayatta kaldı?
Pentagon, UFO videolarının ikinci bölümünü yayınladı: Yeni görüntüler ve tanık ifadeleri gündemde
Andes hantavirüsü için geliştirilen acil test sistemi ABD’de dikkat çekti
Yorum Yaz
Yorumlar
Daha fazla yorum göster
Trendler
Samsung'un yeni katlanabilir telefonları zamlı gelebilir
335 okunma
Haftanın teknoloji gündemine damga vuran 7 gelişme
322 okunma
GTA 6 fiyatı sızdırıldı iddiası: Standart sürüm 90 euro olabilir
309 okunma
Call of Duty: Black Ops ve Black Ops 2, yıllar sonra PlayStation’a geri dönüyor
303 okunma
Valve, SteamOS 3.8'in kararlı sürümünü yayınladı: Steam Machine desteği resmen geldi
276 okunma
Henüz yorum yapılmış haber bulunmuyor
- Okunanlar
- Yorumlananlar