- Ana Sayfa /
- Mobil
Apple’a Baskı Artıyor: iOS İşletim Sistemine Dışarıdan Uygulama Yüklenecek mi?
Apple, uzun yıllardır iOS işletim sistemini kapalı bir ekosistem olarak yönetiyor.-
Merih KARAAĞAC
- Yayınlanma: 11:50 - 26 Eylül 2025 26 Eylül 2025 - 11:50
- 197 kez okundu
Apple, uzun yıllardır iOS işletim sistemini kapalı bir ekosistem olarak yönetiyor. Bu yaklaşım, kullanıcı gizliliği ve güvenliği açısından birçok avantaj sunarken, aynı zamanda Apple’ın uygulama dağıtımı üzerindeki kontrolünü de koruyor. Ancak son dönemde, özellikle Avrupa Birliği (AB) ve diğer ülkelerden gelen düzenlemeler, Apple’ı iOS’u üçüncü taraf uygulama yüklemelerine açmaya zorluyor. Bu durum, Apple’ın iş modelini ve ekosistemini derinden etkileyebilecek bir gelişme olarak görülüyor. Şimdi, bu sürecin detaylarına ve olası sonuçlarına yakından bakalım.
İlginizi Çekebilir
iPhone 17 Pro’ya en iyi 5 alternatif: aynı fiyata daha fazla özellik sunan modeller
Samsung, katlanabilir iPhone için 3 milyon OLED panel üretimine başladı
Redmi 17C tanıtıldı: 120Hz ekran ve 5.160 mAh batarya uygun fiyatla geliyor
OnePlus Nord 6 mı yoksa Poco X8 Pro mu: 2026'da hangi orta segment telefonu almalısınız?
Oppo Find X9 Ultra ile Leitzphone karşı karşıya: En iyi kamera telefonu hangisi?
Meta, Ray-Ban markasını geri plana iten yeni yapay zeka gözlüklerini tanıttı
Yorum Yaz
Yorumlar
Daha fazla yorum göster
Trendler
Samsung'un yeni katlanabilir telefonları zamlı gelebilir
318 okunma
Haftanın teknoloji gündemine damga vuran 7 gelişme
301 okunma
Call of Duty: Black Ops ve Black Ops 2, yıllar sonra PlayStation’a geri dönüyor
286 okunma
GTA 6 fiyatı sızdırıldı iddiası: Standart sürüm 90 euro olabilir
280 okunma
Her yeni Windows 11 kurulumunda değiştirdiğim 5 güvenlik ayarı
272 okunma
Henüz yorum yapılmış haber bulunmuyor
- Okunanlar
- Yorumlananlar


