- Ana Sayfa /
- Teknoloji
Coca-Cola, hidrojenle çalışan otomatını duyurdu
Coca-Cola kısa süre önce hidrojen ile çalışan otomatını duyurdu.-
Alihan ÇELİK
- Yayınlanma: 11:50 - 26 Eylül 2025 26 Eylül 2025 - 11:50
- 182 kez okundu
Coca-Cola kısa süre önce hidrojen ile çalışan otomatını duyurdu. Bu otomat yenilikçi özelliği ile ilgi çekiyor.
Coca-Cola, yenilikçi bir adım atarak elektrik şebekesine bağlı olmadan çalışabilen hidrojen destekli içecek otomatını tanıttı. Şirketin açıklamasına göre, bu yeni otomat tamamen yenilenebilir bir enerji kaynağı olan hidrojenle çalışacak ve özellikle elektrik altyapısının sınırlı olduğu bölgelerde büyük avantajlar sunacak.
İlginizi Çekebilir
Samsung, katlanabilir iPhone için 3 milyon OLED panel üretimine başladı
Meta, Ray-Ban markasını geri plana iten yeni yapay zeka gözlüklerini tanıttı
Bilgisayarınızın performansını düşüren 3 BIOS ayarı muhtemelen hâlâ kapalı
Tag Heuer, TaylorMade iş birliğiyle golf odaklı lüks akıllı saatini tanıttı
Fender Elie 6 inceleme: harika bir hoparlör, eksik kalmış bir gitar amfisi
RTX 4070 SUPER çekiç darbesine meydan okudu: Ekran kartı ve VRAM çalışmaya devam etti
Yorum Yaz
Yorumlar
Daha fazla yorum göster
Trendler
Samsung'un yeni katlanabilir telefonları zamlı gelebilir
325 okunma
Haftanın teknoloji gündemine damga vuran 7 gelişme
307 okunma
Call of Duty: Black Ops ve Black Ops 2, yıllar sonra PlayStation’a geri dönüyor
292 okunma
GTA 6 fiyatı sızdırıldı iddiası: Standart sürüm 90 euro olabilir
290 okunma
Valve, SteamOS 3.8'in kararlı sürümünü yayınladı: Steam Machine desteği resmen geldi
262 okunma
Henüz yorum yapılmış haber bulunmuyor
- Okunanlar
- Yorumlananlar