- Ana Sayfa /
- Bilim
BASF ve Siemens Enerji’nin 54MW’lık Yeşil Hidrojen Projesi: Yıllık 72.000 Ton Karbon Emisyonu Engellenecek
beetekno.com-
Hüseyin Barış İNAG
- Yayınlanma: 11:50 - 26 Eylül 2025 26 Eylül 2025 - 11:50
- 298 kez okundu
Almanya’nın Ludwigshafen kentindeki BASF tesislerinde, Siemens Enerji iş birliğiyle Avrupa’nın en büyük proton değişim membran (PEM) elektrolizörü faaliyete geçti. 54MW kapasiteli sistem, yılda 8.000 ton yeşil hidrojen üreterek kimya endüstrisindeki karbon ayak izini azaltacak. Proje, Almanya Federal Hükümeti ve Renanya-Palatina Eyaleti’nden alınan 124,3 milyon Euro’luk destekle hayata geçirildi.
İlginizi Çekebilir
Samsung, katlanabilir iPhone için 3 milyon OLED panel üretimine başladı
Meta, Ray-Ban markasını geri plana iten yeni yapay zeka gözlüklerini tanıttı
Bilgisayarınızın performansını düşüren 3 BIOS ayarı muhtemelen hâlâ kapalı
Tag Heuer, TaylorMade iş birliğiyle golf odaklı lüks akıllı saatini tanıttı
Fender Elie 6 inceleme: harika bir hoparlör, eksik kalmış bir gitar amfisi
RTX 4070 SUPER çekiç darbesine meydan okudu: Ekran kartı ve VRAM çalışmaya devam etti
Yorum Yaz
Yorumlar
Daha fazla yorum göster
Trendler
Samsung'un yeni katlanabilir telefonları zamlı gelebilir
319 okunma
Haftanın teknoloji gündemine damga vuran 7 gelişme
302 okunma
Call of Duty: Black Ops ve Black Ops 2, yıllar sonra PlayStation’a geri dönüyor
287 okunma
GTA 6 fiyatı sızdırıldı iddiası: Standart sürüm 90 euro olabilir
284 okunma
Her yeni Windows 11 kurulumunda değiştirdiğim 5 güvenlik ayarı
273 okunma
Henüz yorum yapılmış haber bulunmuyor
- Okunanlar
- Yorumlananlar