- Ana Sayfa /
- Bilim
ABD ve Rus Ekip, Soyuz Roketi ile Uzay İstasyonuna Gidiyor
beetekno.com-
Hüseyin Barış İNAG
- Yayınlanma: 11:51 - 26 Eylül 2025 26 Eylül 2025 - 11:51
- 175 kez okundu
NASA astronotu Jonny Kim ve Rus kozmonotlar Sergey Ryzhikov ile Alexey Zubritsky, Uluslararası Uzay İstasyonu’na (ISS) yapacakları 8 aylık görev için yola çıkıyor. Soyuz MS-27 görevi, 8 Nisan Salı günü TSİ 08:47’de Kazakistan’daki Baykonur Üssü’nden fırlatılacak.
İlginizi Çekebilir
Yapay zeka, Reddit verilerinde Ozempic ve benzeri ilaçların gözden kaçan yan etkilerini tespit etti
Blue Origin’in New Glenn roketi test sırasında patladı: Enkaz için halka uyarı yapıldı
NASA, Ay’da kalıcı insan yaşamı için yol haritasını açıkladı
Dinozorlar yok oldu ama bazı hayvanlar nasıl hayatta kaldı?
Pentagon, UFO videolarının ikinci bölümünü yayınladı: Yeni görüntüler ve tanık ifadeleri gündemde
Andes hantavirüsü için geliştirilen acil test sistemi ABD’de dikkat çekti
Yorum Yaz
Yorumlar
Daha fazla yorum göster
Trendler
Samsung'un yeni katlanabilir telefonları zamlı gelebilir
335 okunma
Haftanın teknoloji gündemine damga vuran 7 gelişme
322 okunma
GTA 6 fiyatı sızdırıldı iddiası: Standart sürüm 90 euro olabilir
309 okunma
Call of Duty: Black Ops ve Black Ops 2, yıllar sonra PlayStation’a geri dönüyor
303 okunma
Valve, SteamOS 3.8'in kararlı sürümünü yayınladı: Steam Machine desteği resmen geldi
276 okunma
Henüz yorum yapılmış haber bulunmuyor
- Okunanlar
- Yorumlananlar